4 قدم گزینش کلیدواژه به خط مش امروزی در سال

يکشنبه 29 مرداد 1396
0:00
Moore Junker

گرچه به روزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار‍ گوگل هیجان و اضطراب متعددی را تولید کرده است , البته در غایت , عاملی اثر گذار در صنعت دوربین مداربسته خواهد بود , زیرا مارا از رقابت برای تعداد محدودی کلیدواژه برتر رهامی کند .

نقش کلیدی الگوریتم مرغ مگس خوار‍ این است که شایسته ترین نتایج را برای عبارت های طولانی کاوش شده توسط کاربران گوگل شناسایی کند . در حالتی‌که صفحه ها شما برای عبارتهای اصلی طولانی دوربین مداربسته بهینه سازی شده است , اقبال بیشتری برای کسب رتبه های خوب تر در فهرست نتایج جستجوی گوگل دارید . خوبتر است یک روش بر پایه ی مخاطب خاص را ارزیابی فرمایید که به شما توانایی سودآوری یک‌سری برابر لیست عبارات با اهمیت دوربین مداربسته را می دهد .

درین نوشته‌علمی , چهار مرحله تحقیق و انتخاب کلیدواژه به طور مدرن و با به کارگیری از ابزارهای دوربین مداربسته توضیح داده میگردد .


1 . نظرات :

بخش اعظم بازاریابهای کاوش , لغات دارای اهمیت مهم مربوط به تجارت خود را در نظر گرفته , آنان‌را با استفاده از ابزاری مانند Google دوربین مداربسته آنالوگ بازبینی می کنند و با امداد این ابزار لیست آخری کلیدواژه ها را مشخص و معلوم می نمایند . ولی عادت جستجو در هر فرد متعدد است : جستجوگران از صدها روش برای مخلوط کردن عبارات و توضیح یک مورد خاص استعمال می‌نمایند , براین اساس این تاکتیک صدها کلیدواژه بالقوه را حذف می کند .

در ازای , یک شیوه خلاقانه و بر اساس ایده ها را در تحقیق کلیدواژه خویش امتحان نمائید . به عنوان مثال , چنانچه شما عبارت مبلمان اداری را بشنوید , معناهایی که برداشت می کنید , می‌تواند مشتمل بر صندلی , میز , تجهیزات , اطاقک و یا این که طراحی دفتر باشد .

البته هیچ کدام از این معانی در Google Keyword Planner نمایش داده نخواهد شد , زیرا دوربین مداربسته کلماتی را اکران می‌دهد که بخش اعظم به اصطلاحات جستجو شده نزدیک میباشند . برای به چنگ آوردن این ایده های مبنی بر روابط خاص معنایی , نخست بایستی از تاءمل خویش استفاده نمائید : بیشترین مفاهیمی که می‌توانید را مطرح کنید . سایتها و دوربین مداربسته وبلاگهای رقبا را تحلیل نمائید . شما می توانید لغات اساسی بیشتری پیدا کنید و حتی می توانید کشف فرمائید که آیا آنها صرفا لغت ها حیاتی شناسایی شده از روش Google Keyword Planner را نماد گرفته اند یا یک استراتژی هوشمند دوربین مداربسته برای کلیدواژه های خود دارا‌هستند .

آنگاه , برای شناسایی عمده کلیدواژه های خاص و دریافت کردن ایده های بیشتر , از یک سری منش تحقیق و ارزیابی کلیدواژه ها بهره فرمایید .

جستجوهای دارای ارتباط در گوگل , بینگ , و یاهو
جستجوی ( خود کار ) تکمیل شونده گوگل
Yahoo search assist یا این که یاری کننده جستجوی یاهو
ابزارهای ارزیابی رقبا , کلیدواژه ها را از متاتگهای سایت رقبای شما استخراج می نماید .
اپلیکیشن SEMRush لغات اساسی را از مقر داده بی نظیر کلیدواژه های خویش پیشنهاد می کند .
اپلیکیشن Word Mixer , لغت ها کلیدی شما‌را برای تولید لغات جدید با هم ادغام می نماید .
نرم افزار SEO PowerSuite ’ s Rank Tracker بصورت خودکار مانند فرآیند توصیه عبارت جستجوی موتورهای جستجو کار مینماید .

دیگرمنابع مطلوب برای به چنگ آوردن ایده برای کلیدواژه مشتمل بر دعوا های انجمن ها , لغت نامه ها و اصطلاحنامه ها , مجموعه های موضوعی ویکی پدیا , مقاله های دارای ربط به زمینه شما . هر چه روش های بیشتری برای تحقیقات منفعت نمائید , بهتر است . هر شیوه پیشنهادات جدیدی را به ملازم خواهد آورد .


2 . لغت ها :

اینک دوره آن است که لغت ها مطلوب را تعیین کنیم . لیست را گشوده کرده و جملاتی که با سرویس یا این که کالای شما دارای ربط نیست , را حذف فرمائید . چه بسا چنانچه یک ابزار سفارش کلیدواژه آن را مرتبط تشخیص دهد , بایستی خودتان تصمیم بگیرید . ابزارهای جستجوی خودکار لغات کلیدی بشر ها نیستند , به این ترتیب شما باید نتایج را خودتان تحلیل فرمائید .


چرا تنها Google keyword Planner مورد منفعت قرار نمی گیرد؟ این ابزار سرعت بالا و آسان است , البته قادر است گمراه کننده باشد . برای مثال , تقریب زدن متوسط تعداد جستجوهای ماهانه صرفا نسبی رخ میگیرد , و اندازه گیری ظریف از حجم جستجوها محسوب نمی شود . بعلاوه , حجم جستجوها قادر است در هر ماه تفاوت متعددی داشته باشد . مثلا , کلمات مهم فصلی مانند ( هدیه های سال نو میلادی ( 350000 رتبه در دسامبر و 100 سکو در ژوئن کاوش می گردند . در همین لابه‌لا , معیارهای رقابت میتواند بازتاب دهنده تبلیغ کنندگانی باشد که در آن واژه اساسی با پول رقابت می‌کنند ; در صورتی شما دوربین مداربسته ی ارگانیک انجام میدهید , رقابت در این عبارتها بی نتیجه خواهد بود .

در قبال , بر روی لغات طولانی با محبوبیت کمتر تمرکز نمائید . این لغت ها طولانی تعداد زیادی از جستجوها را به خویش اختصاص نمی دهد اما کمتر رقابتی میباشند , بدین ترتیب قرار گرفتن در 10 جايگاه اولیه بی آلایش خیس خواهد بود . ازآنجاکه جستجو کنندگان عبارت های طولانی با توجه طولانی تر عبارت جستجوی خویش را انتخاب می کنند نرخ تبدیل یا احتمال تبدیل


برچسب ها: دوربین ,
[ بازدید : 1429 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته آنالوگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]